lördag 28 april 2012

Skytte!



Idag har jag och N varit på The Target och skjutit en hel del pistoler. Det är verkligen något som har varit på "min lista" att göra och faktiskt ganska prisvärt med tanke på vad många av mina andra drömmar kostar. Mer om dem i senare inlägg. Efter det hämtade vi upp vår dotter hos mina föräldrar och begav oss till gröna lund, vi hade nämligen fått fribiljetter inför årsöppnandet och roade oss så gott som gratis där inne. A som har hunnit fylla fyra hade fantastiskt roligt och det hade vi också. En MYCKET bra dag. Kändisarna duggade även tätt, Magnus Hedman, Henrik Schyffert, Börje Salming, Martina Haag och många fler. Jag är inte så kändisgalen, men det är ganska roligt att se om de ser "likadana" ut i verkligheten som på tv.

Upplevelser ger verkligen minnen för livet, ändå unnar man sig sällan sådant. Är inte det märkligt? Nu kan jag iallafall säga att jag skjutit samma pistol som Dirty Harry och Tackelberry i polisskolan. Kanske köper vi ut en luftpistol på landet och övar i sommar så jag kan glänsa nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar