lördag 26 januari 2013

Nu börjar jag blogga på nordnet!

Jag har fått möjligheten att fortsätta blogga på nordnetbloggen vilket självklart är en utmaning med tanke på att i stort sett alla mina nya bloggkollegor har en ekonomisk utbildning. Dock tror jag att jag kan tillföra något i sammanhanget och framförallt i ett privatekonomiskt perspektiv med både mjuka och hårda värden.

Till en början kommer jag att dubbelposta inläggen både här och där, men jag hoppas självklart att ni vill följa mig till min nya adress. Nordnet-bloggen kommer att ha en något mer ekonomisk inriktning av naturliga skäl medan denna blogg kommer behandla även ledarskap/personlig utveckling/coachning precis som innan.

Hoppas ni vii följa med!

2 kommentarer:

  1. Hej, Angelica! Jag vill gärna komma i kontakt med dig, hur gör jag då? Med vänlig hälsning, Anki

    SvaraRadera
  2. Hej Anki! Du kan maila mig på angelica@reshem.se
    Med vänlig hälsning
    Angelica

    SvaraRadera