fredag 6 juli 2012

I min hjärna

Min mamma säger att min hjärna aldrig får vila. Alltid försöker jag se nya möjligheter, nya vägar för att vara lite friare. Kanske stänger jag inne mig själv i alla drömmar. Men jag känner så starkt att det kommer gå vägen någon dag. Om jag bara försöker. Och försöker. Att skriva en bok var en del av den drömmen, och det lyckades jag med även om jag inte fått svar än. Jag kan inte låta bli att fundera på lösningar om jag har ett "problem"

Jag tror helt enkelt inte att jag passar till att följa ett givet mönster hela livet, fast det är någon slags norm. Jag vill investera, skapa saker!

Igår var jag hemma hos en kompis och drack lite vin. De har precis köpt en sommarstuga och det är så himla roligt att lyssna på människor som är lyriska över något! Idag har vi varit i Bromma och köpt en kolsyrepistol som N önskat sig. Något annat handlade vi dock inte, jag är faktiskt inte så sugen på att shoppa nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar