söndag 13 maj 2012

I krig och kärlek

I krig och kärlek kan man göra saker som man inte trodde att man skulle kunna göra annars. Men det ska jag inte skriva om nu.

Jag ramlade nämligen in på en VD-blogg nyss och han delade vänligt med sig av sitt senaste personlighetstest. Det gav inte mig så mycket sådär, men vi hade ganska lika egenskaper på det mesta så jag tänker helt fräckt sno en del av attributen och stoppa dem i mitt uppdaterade CV. Även om jag inte söker några jobb aktivt skadar det inte att ha ett uppdaterat.

Jag vill också passa på att slå ett slag för google som företag. Det är som att de har byggt upp hela företaget för att JAG ska förstå det. Dessutom verkar de ta vara på ideer från sina anställda, uppmuntra initiativ, vilja se människor växa. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar